torsdag 24 september 2009

Utdrag ur....

....loggboken den 19/9 2009.

Kära Loggbok,

anlände under kvällen till ett fantastiskt vandrarhem med maritimt tema, minnena haglade.
Kapten Bille´s vandrarhem ligger vid Göta Kanal, jag ser vatten och båtar från mitt fönster, som i Trosa typ, det är en skön känsla. Mitt rum går i blått och rött, känns sådär faktiskt, klassiskt. Alla rummen här är döpta efter skeppsbesättning och jag bor i rummet Radioman, ville ha Matros men det gick inte...Försökte övertyga Josef i receptionen med min klädsel men det blev Radioman trots mitt försök.. Senare ikväll ska jag prova den flytande bastu som finns här, ska bli skönt med lite relaxkänsla. Jag funderar på att köpa alla souvernirer dom har, är ju trots allt nästan som hemma...personalen här känns oerhört trevlig och hembakad.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar