måndag 19 oktober 2009

Utdrag ur....

...loggboken den 16/10 2009

Kära Loggbok,

när jag blundar känner jag nu en sjöbris i ansiktet, lukten av havet och måsar som skriker. Börjar min resa ta slut, är jag påväg tillbaka ut mot havet igen? Har nu förstått att samtliga i EAV har nåt sitt mål, Wanås...För mig är det fortfarande en bit kvar, jag har inte bråttom, det får ta den tid det tar, tror inte båten ligger i skulpturparken. Jag har blivit erbjuden färdmedel som kan liknas vid "båt" när jag närmar mig Wanås, jag har blivit erbjuden en annas "båt". Det värmer, men förändrar inte min situation och min båt..

På torsdag borde jag vara så pass nära den där skulpturparken att jag nog måste ta kontakt med vissa personer så dom inte missar mig och min ankomst....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar