måndag 5 oktober 2009

Utdrag ur.....

....loggboken den 5/10 2009.

Kära Loggbok,

sov otroligt gott i natt för första gången sen jag missade att mönstra på båten. Vaknade och kände en fjäril i magen, nu måste svt ha fått mitt videoklipp, nu kommer jag hitta hem snart! Jag åt en förstärkt frukost bestående av;

Yoggi Jordgubb
Juice
Kelda Tomatsoppa
Creme Fraiche

Tack ARLA!
Efter min egenkomponerade arlafrukost, gick jag på toaletten. Kom ut igen och kollade min Mp3 spelare, satte på I wanna be adored med Stone Roses. Jag var på topp, laddad, peppad, glad och otroligt segerviss, idag vänder det, båten är runt knuten!!
Lunchen gick..mer Arla..eftermiddagen kom..traskade på..segt..sen eftermiddag kom..och så..PLING PLONG!! Du har ett nytt meddelande. Min lilla trashög till mobil hade fått liv och jag läser nåt i stil med (har raderat det);
Hej Klas,
ditt klipp passade tyvärr inte in i reportaget, det var värt ett försök dock. Det ska bli spännande att följa ditt projekt och se vad som kommer ur det. Mvh: Xxxx Xxxxxxx
RIDÅ!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar